woensdag 2 december 2009

klop-klop-klop

vanmiddag werd er driftig op onze voordeur geklopt (wij hebben geen deurbel meer sinds mijn zoon de consuminderman van Llink heeft horen vertellen over sluipverbruik, deurbellen en dat je die negennegentig-komma-negen-procent-van-de-tijd-niet- gebruikt-en-dat-is-slecht-voor-de-ijsbeer).
daar stond de pakketten-man voor de deur. en hij was niet alleen! hij was samen met een enorme doos, met een enorme strik erop. de pakketten-man moest weer verder, maar de doos bleef bij mij.
ik moet bekennen dat ik het papier aan de zijkant heb losgemaakt, om een beetje tegemoet te komen aan mijn neiging om het pak meteen open te scheuren. maar nu staat de doos pontificaal op tafel. ik zal me beheersen, echt ik kan het!
marcelle, bedankt! alleen het krijgen van zo'n pakket is al een feest! tot zaterdag!

2 opmerkingen:

  1. :) knap hoor dat jij je kan beheersen... als je je oor tegen de doos legt kan je 'ze' misschien wel horen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vond vandaag bij thuiskomst je pakketje :) nog 1 nachtje slapen dan mag het open :)

    BeantwoordenVerwijderen