maandag 20 juni 2011

het is weer feest

stokrozen-feest......

7 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk!
    Bij mij voor het huis is het nog niet zo ver.
    Geniet er maar van.
    Liefs else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Belinda, wat een mooie blog! Ik zou je graag willen volgen maar ik kan mij nergens aanmelden (ik zie geen knopje en ik ben nog vrij nieuw in blogland :P )... of kan dat alleen via email? Misschien kan je antwoorden via mijn (net een paar dagen oude) blog "Een uitdagend leven!"?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik heb het al een paar keer geprobeerd met stokrozen, maar we lijken maar geen vriendjes te willen worden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Annemiek: hier heeft het ook jaren geduurd, niets werkte.
    Tot ik een enkel stekje kreeg van een vriendin, en die maar tussen de tegels heb gezet. Dat stekje is uitgegroeid tot dit woud :-D
    We schuiven onze stempeltjes elk jaar een stukje verder op, maar ik kan er niet toe komen het woud te snoeien....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bedoel stoeltjes, geen stempeltjes....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Belinda, leuk dat jij mijn 100ste volger bent geworden! Ik ga je terugvolgen.

    Groeten Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat zijn je stokrozen al ver, hier is dat nog lang niet het geval.

    BeantwoordenVerwijderen