zondag 14 februari 2010

zondag


onder het stof vandaan gehaald

8 opmerkingen:

  1. oohh kate!! dit was mijn eerste lp.. pas later kwam ik er achter dat heel veel mensen die ik leuk vind vroeger ook heel erg van haar hielden!! ik dweepte er echt mee. zo lekker mee gillen en dansen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee, dit kan niet missen!
    lieve groet, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eeeuh wat dat niet runnig up that hill!`!?!?!? ooh of zit ik er nu naast hahaha..

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste LP die ik kocht:) geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @simone: nu de platenspeler nog.....
    lieve groet terug en veel plezier met de verf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @bellavien: nee hoor, je zit er helemaal niet naast! een van mijn favoriete nummers!

    BeantwoordenVerwijderen