zondag 25 september 2011

count your blessings


deze week werd ik blij van het zonnetje. heerlijk!
woensdagochtend was ik met een aantal moeders van school in een loods om duizend goodiebags in te pakken voor de eerste landelijke leonardodag op vrijdag. en wat een heerlijke dag was het! zo'n duizend kinderen uit het hele land waren met bussen naar biddinghuizen gekomen om samen een leuke dag te hebben. georganiseerd door de ouders van 'onze' leonardoschool. wat is er hard gewerkt en wat was het leuk! ik was hevig ontroerd bij het zien van al die kinderen die zongen, dansten en speelden! en ik was blij, omdat ik er onderdeel van uit mag maken. ik wil niet altijd meer stilstaan bij het verleden, maar als je kind een hele slechte periode heeft gehad en je ziet hem nu de hele dag met rode wangen plezier hebben, dan is niet in woorden uit te drukken hoe gelukkig mij dat maakt.

hier een kleine impressie!
wat een uitbarsting van kracht en creativiteit in de polder....
zou het te meten zijn geweest? ik denk het wel....
ik tril er in ieder geval nog van na!

blij werd ik ook van de borduur-ring die ik terug vond op zolder. ik hou van het bezig zijn met naald en draad. van fijne katoen om te haken. ik heb jaren gemediteerd, maar doe mij maar een haaknaald of een streng borduurgaren!

fijne week allemaal!
anki begon met het tellen van haar zegeningen,
maartje, esther, jolanda, aukje, suus, marie-lu, maureen, arnika, judith, marielle, esther, anne, martine, frederieke, tabitha, froukje, marit, maartje, leontien, mireille, iris, debora, marlous, sacha,carla, tess, saskia , isabelle , marjan en sjaantje tellen ook de gewone, kleine, blije dingen.

11 opmerkingen:

  1. het borduur werkje is echt leuk geworden! de tekst is zo lief ♥ fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat er een speciale school is voor hoogbegaafde kinderen en wat fijn dat je actief mee kon helpen en natuurlijk allermeest dat je je eigen kind gelukkig mocht zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je kind nu zo blij is, dat is goud waard! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi borduurwerkje. Wat geweldig dat je kind na zo'n rottijd is opgebloeid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En dat is inderdaad een hele GROTE blessing, als het weer goed gaat met je kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet eruit als een fantastische dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We konden er dan niet bij zijn, maar via het jeugdjournaal hebben we toch een beetje meegenoten! Geweldig dat het een succes was!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat geweldig, kan me helemaal voorstellen dat je daar erg gelukkig van wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is de mooiste blessing: een gelukkig kind. Heel fijn! En wat een onwijs schattig borduurwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen