zondag 6 mei 2012

count your blessings

deze week -eindelijk- weer eens tellen...

deze week werd ik blij van:

vakantie! heerlijke dagen, met als uitschieter het bezoek aan het japanmuseum in leiden.

soepkommen. ik vond er zes inclusief schotels in de kringloopwinkel. net als de tas (voor een euro...)

lelietjes van dalen, geplukt in het bos.

de lapjesdeken die ik maak, alleen nog verder afwerken en we zijn klaar voor de volgende vakantie!

anki begon met het tellen van de kleine blije dingen. bij haar kan je alle deelnemers vinden

fijne week!

12 opmerkingen:

  1. Heerlijke vondsten ! Ik vind nou nooit tassen voor 1 euro... (gewoon in onze stad ?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in dronten (ziet er niet uit, die schuur) maar wel fijne vondsten voor bijna niets...

      Verwijderen
  2. Die soepkommen zijn echt super! Fijne nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lelietjes van dalen plukken...daar heb ik fijne jeugdherinneringen aan. die geur vergeet je nooit meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè vakantie. Mooie dingen allemaal. De lapjesdeken wordt ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede vondst, die soepkommen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw die soepkommen zijn te gek!!
    Fijne week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne kommetjes en zo'n mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die lelietjes van dalen vind ik altijd zo mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, de soepkommen, ik ben jaloers! En lelietjes van dalen staan altijd zo lief in een vaasje, bij mij in de tuin bloeien ze nog niet, eventjes geduld dus nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh.....wat een fijne tas... en dat maar voor 1 euro. beetje jaloers mag ik wel zijn toch? leuke vondsten weer.
    veel plezier!
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen