zondag 13 mei 2012

count your blessings

deze week werd ik blij van:

mijn moederdagcadeau, een prachtig vormgegeven boek. het verhaal is even droevig als ontroerend.

fluitekruid. ik vind de bermen prachtig en geniet van de wandelingen met de hond. vooral 's avonds, rond een uur of half 9-9. de zon valt dan prachtig door de bomen en het voelt alsof de vogels speciaal voor mij hun beste concert ooit geven.

een nieuwe opdrachtgever, en het tekenen van de overeenkomst (voor in ieder geval twee jaar).

vorderende verschuivingen op de bovenverdieping. de kamers zien er nu uit alsof er een wervelstorm doorheen is geraasd, maar we schieten lekker op.

anki begon met het tellen van haar zegeningen, bij haar kan je alle tellers zien.

fijne week!


5 opmerkingen:

  1. Dat boek ziet er supermooi uit. Ik ken het niet, ga het eens opzoeken. En oh, ik kan ook zo genieten van fluitekruid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed voor jou!
    Het boek lijkt me ook prachtig! (krijg spontaan ook weer zin om te origamieen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat boek, zo mooi, ga ik onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boek zeg.....en je website is ook tof!
    -x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen