dinsdag 12 oktober 2010

Sesame Street - I'm Proud To Be A Cow

ik heb heimwee vandaag....
naar de tijd dat mijn grote zoon nog een klein zoontje was.
soms heb je dat. 't is ook iets herfstigs, denk ik.
toen mijn zoon nog een zoontje was, zong ik dit liedje. hardop voor hem. stilletjes in mijn hoofd, of zachtjes neuriend als ik weer eens aangezegd kreeg, dat mijn zoontje nu toch wel erg groot werd voor borstvoeding. en dat het in nederland echt niet nodig is om zo lang borstvoeding te geven. mijn manier om kritiek te overstemmen. en dat hielp. discussie vond ik zonde van mijn adem. die adem had ik namelijk nodig om te zingen voor mijn zoontje.

dus:
voor mezelf
voor alle moeders die net zo genieten van borstvoeden als ik deed
voor alle moeders die het heel hard hebben geprobeerd
voor alle moeders die er niets mee hebben
('t is ook gewoon een heel leuk liedje, en laten we elkaar steunen als moeders, op welke manier we het ook doen)

4 opmerkingen:

  1. Ik had ook zon dag vandaag!
    Misschien hangt het in de lucht.
    Dank je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Else, het was bij ons ook heel erg mistig, ik heb dan het idee dat ik ook niets anders kan dan naar binnen keren....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dit!! I'm proud to be a cow too ;o)

    BeantwoordenVerwijderen